søndag 4. desember 2011

Cheers to the freakin' weekend

Hei alle sammen! Jeg må beklage lite blogging de siste dagene, men som jeg nevnte tidligere har det vært et utrolig uvær i Bergen. Dette medførte også at både internett og TV forsvant her i huset. Når det er sagt har jeg likevel hatt en helt fantastisk helg. Jeg har ført og fremst vært med min fine kjæreste. Det er fint at vi får vært sammen i helgene når jeg er så opptatt med skole ellers om dagene. Lørdagskveld hadde jeg besøk av gode venner. Vi spiste taco, danset og rett og slett koste oss kjempe masse. Jeg prøvde meg på cupcakes igjen, men siden resultatet ble så dårlig vil jeg helst ikke legge ut noen bilder av de. Bedre lykke neste gang. Når mine venner var gått hjem satt jeg mutters aleine i huset, og du tror vel ikke strømmen gikk i hele nabolaget? Inkludert gatelysene? Å joda! Det lynet og tornet og det var så mørkt at jeg ikke kan beskrive det engang. Kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har vært så hysterisk i hele mitt liv. Det var som tatt ut av en skrekkfilm, og jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg satt i sengen å skrek. Heldigvis kom en kompis å kjørte meg ut til kjæresten min kl halv 4 om natten. Ja, jeg er 18 år og mørkredd. VELDIG mørkredd.


5 kommentarer: