onsdag 30. november 2011

Wallstickers

Hei søte små! For 2 år siden nå var jeg utplassert hos et firma som heter Informativ. De driver med mye forskjellig innenfor skilt og dekor, deriblant stickers. Jeg vet at de ikke driver med salg av wallstickers, men mer klistremerker til biler og den slags. Jeg derimot, fikk lov å lage min egen wallsticker til privatbruk. For de av dere som ikke er kjent med konseptet handler det rett og slett om klistremerker som du kan klistre på veggen din med f.eks et fint ordtak. Jeg brukte lang tid på å finne ut hvilken font jeg ville ha, hvor stor den skulle være og hvilket ordtak jeg skulle bruke. Falt derimot på ordtaket "Cherish yesterday, dream tomorrow, live today".Det som er så genialt er jo at du kan selv bestemme hva som skal stå der, og på den måten gjøre det mer personlig. Dersom du er interessert kan du besøke denne siden; http://www.trendystickers.no/no/sitater_ordspraak/ Har nettopp vært inne å snoket litt selv, og føler meg fristet til å investere i enda en. Tror derimot jeg venter til jeg har flyttet hjemmefra siden dette er et produkt man ikke kan ta opp og ned av veggen i hytt og helsikken, uten at limen blir ødelagt.


4 kommentarer:

  1. Nice, sånne vil jeg og ha!

    SvarSlett
  2. Wallstickers er så fiint:)
    Må bare få klistret mine opp snart, hehhehe

    SvarSlett
  3. hehe, tusen takk! Det er ganske fint ja, Malin! :D samtidig som det er ganske "personlig dekorasjon" også

    SvarSlett