onsdag 30. november 2011

uspiselige cupcakes

Hei hei alle sammen! Først vil jeg si at jeg er kjempe glad for at så mange har tatt turen innom bloggen allerede den første dagen. Tusen takk. Det gir virkelig motivasjon til å fortsette å blogge. Når det er sagt er det en liten "dings" jeg vil dele med dere. For en ukes tid siden var jeg innom en bokhandler for å kjøpe noe matteutstyr, men så dukket det opp noe helt utrolig søtt. En boks med cupcakes notatbøker. Den var bare så utrolig søt at jeg måtte kjøpe den. Når du ser boksen fra utsiden kan du bare se "strøet" på bøkene som er inni, men når du tar de ut er det 4 kjempe søte bøker med cupcakes på. Den tar ikke stor plass og er kjempe fin. Bortsett fra at man blir sulten av å se på den, er den ganske "handy".





Nå skal det sies at jeg elsker alt som har med cupcakes å gjøre også da. Bake de. Dekorere de. Spise de. Se på de. ALT. Tror jeg skal frem med bakekunstene mine i helgen, men er spent på resultatet. Er ikke helt dreven innenfor emnet enda, men øvelse gjør mester. Håper ellers at dere har en kjempe fin kveld videre, så snakkes vi ganske snart.

-Iselin

3 kommentarer:

  1. - tack så mycket , hoppas allt är bra med dig :)

    SvarSlett
  2. Åh, så søte notatbøker! Cupcakes <3 Gleder meg til å smake le real cupcakes denne helgen :-D

    SvarSlett