mandag 26. desember 2011

Verdens beste julegave?

Jeg må si meg utrolig fornøyd med årets julegaver. Fikk veldig mye jeg hadde ønsket meg, men som jeg hadde helt glemt at jeg hadde fortalt til folk. Utrolig hvor flink folk er å huske, og hvor kreative dem er. Jeg har alltid likt best julegaver som ikke inneholder penger og gavekort, men personlige ting som jeg har med meg for alltid, - og som gjerne kan brukes til noe. Jeg må helt ærlig si at jeg er blåst av bakken over gavene jeg fikk av min kjære. Vanligvis forventer man gjerne et lite smykke, en ring eller et armbånd fra typen din, - men jeg er kjempe glad for at hans gave inneholdt noe helt annet. Han har faktisk vært innpå Nelly.com og bestilt en kjole jeg har ønsket meg. Riktig størrelse og alt. Fikk til og med en Gant genser jeg har gått og siklet etter, det beste av alt er at han kjøpte den før jeg nevnte den i det hele tatt. Imponert. Han er seriøst verdens beste. I tillegg fikk jeg noen andre småting som han vet jeg setter pris på. Snop, bamse, Chris Medina sin nye CD og Knerten (den leken fra bøkene og filmene vet dere?) Jeg er overlykkelig.


Ellers har jeg fått utrolig mye annet fint. Ny rettetang, ordentlige hårprodukter fra Redken (Shampoo, balsam og hårkur) som passer perfekt til mitt hår. ENDELIG. Fikk også kjempe bra hårprodukter fra et annet merke. Jeg blir kjempe glad for slike gaver, fordi det er sånne ting man trenger, men gjerne ikke bruker penger på selv. Fikk også mye annet dill som gavekort, penger, "bakebok" med Manuela, håndkler, Hello Kitty teppe, Toalettvekse og sminke, øredobber, osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar