tirsdag 29. november 2011

Interiør

Hei igjen!

Jeg vil først og fremst fortelle at jeg elsker interiør. Tror jeg har arvet litt av kjærlighet for dette fra min søster, hun har utrolig bra smak. Helt fra jeg var liten har jeg alltid synes at hennes ting var de fineste, uansett hva hun kjøpte; ville jeg ha det. Nå som jeg har blitt eldre er jeg godt fornøyd med mine egne ting, og har utviklet min egen smak, men det skal også sies at hun inspirerer meg mye. Hun driver med noe som heter "Perfect Home" hvor de selger utrolig mye fine ting. Jeg liker spesielt rammene deres, og ønsker meg dette til jul hvert år. Hun kjøper også mye av tingene sine fra interiørkjeden "Riviera Maison", noe som jeg også har begynt å få en forkjærlighet for. Ting fra denne butikken står HØYT på ønskelisten i år.

Denne tavlen er fra Perfect Home og den står i stil til resten av rommet. Elsker sånne praktiske ting.

Når det gjelder mine egne ting er jeg veldig glad i reine farger som hvit. Jeg må også si at jeg elsker rosa, og mye av tingene på rommet er nettopp i denne fargen. Prøver så godt jeg kan å vende meg av med dette, ettersom jeg ikke vil bo i et "Barbiehus" når jeg flytter hjemmefra...Ellers kjøper jeg mye av tingene mine på bla Kremmerhuset. De har masse koselige ting, og så er det ikke så altfor dyrt heller.




- Iselin

1 kommentar: