torsdag 20. september 2012

Rosa, rosa, rosa

Hei alle! De av dere som kjenner meg (eller har lest bloggen tidligere) vet at jeg ELSKER rosa. Jeg vet ikke hva det er, men i det jeg ser noe fint som er rosa, MÅ jeg ha det. Dere klarer sikkert likevel ikke gjette dere frem til hva det nå er jeg har funnet på denne gang. Vel. Jeg jobber jo på Wallendahl og selger verktøy og slike ting, og da tenkte jeg at jeg må eie mitt eget verktøysett også. Er jo i grunn greit å ha, sånn i tilfelle jeg skal henge opp noe eller skru sammen noe. Jeg bestilte derfor et rosa verktøysett fra Netthandelen, som kom i posten i går. Jeg er faktisk kjempe fornøyd. Inneholder alt en nybegynner trenger, og alt det grunnleggende. Er kjempe søtt.
Ikke nok med det... Men siden jeg jobber på Wallendahl er jeg der jo også når vi pakker opp nye varer. I går kom en ROSA personvekt inn i sortimentet.. Selvfølgelig måtte jeg ha den. Men personvekt er faktisk noe jeg og Tommy har savnet de siste månedene, så det var ikke et bortkastet kjøp heller. I tillegg til rosa kommer den også i grønn, hvit og svart også. Den koster bare i overkant av 300 kr, og er levert av Tefal, så jeg kan trygt anbefale den videre. Tefal er tross alt et veldig godt merke på flere områder :)

3 kommentarer: