torsdag 12. april 2012

Photoshoot

Hei alle! Nå er det fryktelig lenge siden jeg har blogget. Mye av det skyldes rett og slett skole. Nå er jeg derimot tilbake, og håper på å få oppdatert noen ganger i uken. Vår siste foto oppgave på skolen, som jeg holder på med nå, går ut på å ta et selvportrett. I den anledning var jeg ute å tok disse bildene i går. Portrettet skulle inneholde noe som vi forbinder oss selv med. Dette skulle gjenspeiles i bla klærne og rekvisittene. Vi skulle også ta utgangspunkt i et tidligere "uttrykk", ingen bombe at jeg valgte Disneyprinsessene. Jeg elsker rosa, prinsesser, Disney, såpebobler etc. På mange måter er jeg vel et lite barn enda. Håper bildene gjenspeiler det. Jeg må derimot se hvordan jeg kan redigere bildet jeg leverer inn til slutt, for å se om jeg kan få det til å passe en bestemt tidsepoke også. Jeg tok en del bilder, så nå er det bare å finne ut hvilket av dem jeg skal levere inn.



2 kommentarer: