mandag 12. desember 2011

She's back!

Hei alle tordenskyer! Må virkelig beklage stillheten på bloggen den siste uken. Har rett og slett hatt så mye å gjøre at dette ikke har blitt prioritert. Er i gang med siste innspurt på skolen, med innleveringer og prøveeksamen. Slit. Men jeg fikk et lite avbrekk idag etter skolen heldigvis. Jeg var en tur innom Åsanesenter med pappa å kjøpte et par dvder. Jeg elsker film. Tror jeg er en av de største filmfanatikerne i denne verden. I dag kjøpte jeg Mormor og de åtte ungene rett og slett fordi jeg elsker barnefilmer. Nettopp fordi jeg er vokst opp med dem, og det er kjekt å sitte å mimre litt. Jeg kan ikke si at jeg har noen spesielle filmfavoritter annet enn istid, Harry Potter, Twilight og de andre klassikerne. Jeg gir det meste en sjanse selv om jeg trenger et ekstra push for å se action. Drama og romantisk komedie kommer høyt opp på listen. Jeg vil benytte anledningen til å anbefale "The backup plan". Det er en av de beste filmene jeg har sett på lenge. Mye romantikk, mye humor... Kan man be om mer? Den perfekte kombinasjon rett og slett.

Jeg samler rett og slett på DVDer. På bildene jeg ligger ved kan du se noe av samlingen. Resten ligger i TVbenken. Her har jeg alle TV-seriene og filmer jeg ikke ser så ofte på. Har du noen filmfavoritter du vil dele med meg? Tar imot tips med åpne armer.


2 kommentarer: